Sunday, October 11, 2009

पहिलो शारीरिक सम्बन्ध

मेरो घर राजमार्ग छेउमै थियो । त्यतिबेला म ९-१० वर्षी थिएँ । बुवाले मलाई जहिले पनि आकर्षक लुगा लगाइदिनुहुन्थ्यो । म निकै राम्री देखिन्थे रे ।
एक दिन मलाई विनोद अंकलले बीरगन्ज घुमाउन लैजानु भयो । उहाँ बारम्बार हाम्रो घर आइरहनुहुन्थ्यो । हाम्रो घर आउँदा उहाँले मलाई चकलेट, खेलौना जस्ता उपहार ल्याइदिनुहुन्थ्यो । उहाँसँग हाम्रै घर वरपर बजारमा डुल्न बाहेक म अन्त गएकी थिइनँ । पहिलो पटक उहाँले घरबाट टाढा मलाई घुमाउन लैजानु भएको थियो । मेरो स्कूल छुट्टी भएकाले बुवा आमाले पनि मलाई उहाँसँग बीरगन्ज जान दिनुभयो ।
बीरगंजमा पुगेपछि उहाँले बजारमा निकै सामान किन्नुभयो । मेरोलागि लुगा पनि किनिदिनुभएको थियो ।
टन्टलापुर घाममा म आलसतालस भइसकेको हुनाले उहाँले केहीबेर आराम गरौं है भनेर मलाई सोध्नुभयो । मैले पनि हुन्छ भनेँ । बसपार्क छेउको लजमा उहाँले एउटा कोठा लिनु भयो । गर्मी बढेका कारण उहाँ बाथरुममा गएर नुहाउनु भयो । उहाँ निस्किए पछि मलाई पनि नुहाएर नयाँ लुगा लगाउन उहाँले भन्नु भयो । म नयाँ लुगा लगाएरै घर फर्कने आकांक्षाका साथ नुहाउन बाथरुम छिरेँ ।
केही बेरमा विनोद अंकलले बाथरुमको ढोका ढक्ढक्याउनु भयो । मैले भित्रैबाट सोधे, 'किन र, के भो अंकल?' उहाँले 'एकैछिन ढोका खोल त, मेरो मुखबाट रगत आएजस्तो छ' भन्नुभयो । आफ्नो शरीरमा टवेल बेरेर मैले ढोका खोलिदिएँ ।
उहाँले ऐना हेर्दै मुख कुल्ला गर्नुभयो । अनि मलाई मुखमा केही छ कि हेर त भनेर देखाउनु भयो । मुखमा मैले केही देखिनँ ।
त्यसपछि उहाँले मेरो शरीर नियाँल्नु भयो । मलाई जीवनमा पहिलो पटक लाजको अनुभूति भयो । 'आहा.. हाम्री छोरी पनि अब त जवान भइछ, छाती छोपेर नुहाउने पो भइसकिछ,' उहाँले भन्नुभयो । म झन् भुतुक्कै भएँ ।
'छिटो बाहिर जानुस् न,' मैले भनेँ । तर उहाँले साबुन हातमा लिएर भन्नुभयो, 'खुरुक्क बस, मसँग पनि लाज मान्छे ।' मेरो हात समातेर उहाँले शरीर ढाकेको टवेल हटाउनु भयो । फेर्ने पेन्टी नभएका कारण आफूले लगाएको पेन्टीसमेत खोलेर म नाङ्गै नुहाउँदै थिए, टवेल हटाउनासाथ म उहाँ सामू नाङ्गिए ।
मेरो शरीरलाई उहाँले तलदेखि माथिसम्म नियाल्नु भयो । छातीमा कागतीजत्रा दाना उठिसकेका थिए । तिनलाई सुम्सुम्याउँदै उहाँले 'आहाँ.. कति राम्रा रहेछन्,' भन्दै साबुन दल्न थाल्नु भयो । म उहाँको प्रतिवाद गर्न सक्ने अवस्था मै थिइनँ । गुहारौं त कसलाई गुहारौं ?
उहाँले छोएको ठाउँमा मलाई बेजोड काउकुती लाग्थ्यो । उहाँ भने आरामसँग मेरा अंग सुम्सुम्याउन ब्यस्त हुनुहुन्थ्यो । हुँदाहुँदै उहाँले मेरो योनीमा हात ल्याउनु भयो । 'यसलाई राम्रोसँग सफा गर्नुपर्छ बुझिस्,' भन्दै उहाँले खुब साबुन दल्नुभयो । बेस्सरी माड्नुभयो । त्यसपछि मलाई भुइँमा लडाएर पानी खन्याउनुभयो । अनि बिस्तारै योनीभित्र औंला छिराउन थाल्नुभयो । मलाई केही दुखेजस्तो भयो ।
कता कता आनन्द पनि आइरहेको थियो । शरीर पखालेर उहाँले मलाई बोकेरै ओछ्यानमा ल्याउनु भयो । त्यतिबेलासम्म म नाङ्गै नै थिए । अनि ओछ्यानमा लडाएर मलाई नियाँल्नु भयो ।
त्यसपछि उहाँले आफ्नो कपडा खोल्नुभयो । 'अंकल यो के गर्न लागेको ?' डराउँदै मैले सोधेँ । 'केही होइन लाटी, किन डराएकी ?' यति भन्दा नभन्दै उहाँ पनि नाङ्गो भइसक्नु भएको थियो ।
उहाँको लाडो तनक्क भएको थियो । मैले पहिलो पटक कुनै पुरुषको अंग देखेकी थिएँ । मलाई निकै डर लाग्यो । उहाँले आफ्नो लाडोमा थुक दल्नु भयो र मेरो सामू उभिनुभयो । मेरा दुइ खुट्टा फट्याएर आफ्नो कम्मर बाहिर चेप्दै उहाँले लाडोलाई मेरो पुतीको मुखमा राख्नु भयो । 'भोलिपर्सि तलाई तेरो लोग्नेले यस्तै गर्छ बुझिस् ?' उहाँले लाडोलाई भित्र ठेल्दै भन्नुभयो । मलाई असह्य पीडा भयो । 'अंकल दुख्यो..' म चिच्याएँ । त्यसपछि 'ल भैगो' भन्दै उहाँले केही बेर लाडोलाई मेरो पुतीको मुखमा दल्नु भयो । दुइ तीन मिनेट यसरी दलेपछि उहाँको लाडोबाट र्‍याल निस्कियो । मेरो पुतीबाहिर छरपस्ट र्‍याल पोखियो ।
यो नै मेरो जीवनमा कुनै पुरुषसँगको पहिलो शारीरिक सम्बन्ध थियो ।
घर फर्कदा बाटोमा उहाँले मलाई लजमा भएको त्यो घटनाबारे कसैलाई नभन्न आग्रह गर्नुभयो । 'घरमा यो कुरा सुनाइस् भने त तेरो बिहे हुँदैन, गाउँमा पनि सबैले तलाई खिज्याउँछन्,' भन्दै उहाँले मलाई यो कुरा गोप्य राख्न भन्नु भयो ।
मैले यो कुरा कसैसँग पनि गरिनँ । तर त्यस दिनदेखि म उहाँको नजिक कहिल्यै परिनँ । किनकी मलाई उहाँदेखि निकै डर लाग्न थालेको थियो ।

No comments:

Post a Comment