Monday, October 12, 2009

सेक्सको पहिलो साक्षात्कार

मैले आफ्नो पहिलो शारीरिक सम्बन्धका बारेमा उल्लेख गरिहालेँ । बास्तवमा म त्यस दिनदेखि नै आफू स्त्री जाति हुनुको अर्थ बुझ्न थालेकी थिएँ । मलाई पुरुषदेखि डर र घृणा दुबै लाग्न थालेको थियो ।
दिन बित्दै गयो । म नौ कक्षामा पढ्दै थिएँ । शनिबारको दिन थियो । घरका सबै सदस्य बजार गएका थिए । घरमा एक्लै बस्दा वाक्क लागेको थियो । म पनि बजार गएको भए हुन्थ्यो नि भन्ने लागिरहेको थियो । यतिकैमा टेलिभिजन खोलेँ । केबलको लाइन जोडेको थिएन, नेपाल टेलिभिजनमा प्रशारण भइरहेको कार्यक्रम राम्रो लागेन । सीडीमा गीत सुन्नु पर्‍यो भनेर यसो सीडीका चाङ पल्टाएँ । मेरो हातमा एउटा सीडी पर्‍यो । त्यसमा हातैले लेखिएको थियो 'भेरी हट ।'
सीडी प्लेयरमा त्यो सीडी राखेँ । हेर्छु त अश्लील फिल्म पो रहेछ । सायद त्यो सीडी भाइले ल्याएको हुनु पर्दछ । घरमा कोही नभएकाले मैले त्यो फिल्म हेर्ने नै निधो गरेँ ।
एउटा कोठामा पुरुष र महिला निर्वस्त्र हुँदै थिए । पुरुषले महिलाको सबै लुगा खोलिदियो । त्यसपछि उसले चुम्बन गर्‍यो । निकै बेर ओठ चुस्यो, त्यसपछि उसले स्तन मुसार्न थाल्यो । महिला आनन्द मानिरहेकी थिइ । त्यसपछि उसले पुरुषको कपडा खोलिदिइ । अनि आफ्नो हातले उसको लाडो सुम्सुम्याइ । केही बेर लाडो खेलाइसकेर उसले चुस्न पो थाली । उ निकै स्वाद मानि चुस्दै थिइ ।
केटो चाँही आनन्दसँग उभिएको थियो । केही बेरपछि उसले त्यो केटीलाई सोफामा पल्टायो । अनि उसको पुती चाट्न थाल्यो । त्यसो गर्दा उसले घिन मानेको थिएन, मानौ ऊ कुनै मिठो चीज चाट्दैछ । केटीमा केही छट्पटी भइरहेको थियो । ऊ आफ्नो खुट्टा यताउता चलाएर आफूलाई काउकुती लागेको अनुभूति गराइरहेकी थिइ ।
केही बेर पछि त्यो केटाले आफ्नो लाडो समाएर त्यो केटीको पुतीमा राख्यो । केटीले निकै आनन्द मानेर 'आह..' भनि । त्यसपछि उसले लाडोलाई बिस्तारै भित्र ठेल्यो । पुतीमा चेपिदै लाडो भित्र पस्दै थियो । केटीको मुखबाट चर्को आवाज आयो, 'ओह..।' उसले लाडोलाई बाहिर निकाल्यो र फेरि भित्र ठेल्यो । करिब आधा भाग भित्र छिरेको थियो । केटीले पीडादायी स्वर निकाली, 'ओह गड..।' अनि केटोले आफ्नो कार्यलाई गति दियो र बल पूर्वक लाडोलाई भित्र ठेल्यो । 'नो..नो..' भन्दै केटी चिच्याइरही । तर केटोले कुनै परवाह गरेन । उसले दनादन लाडोलाई बाहिर-भित्र गराइरहृयो । केटो निकै मच्चिदै थियो । केटी भने पीडाले छट्पटाएकी जस्ती थिइ ।
मलाई लाग्यो बिहे गरेपछि सबै महिलाले यो पीडा खेप्नु पर्दछ । आफूलाई पनि कसैले यसरी नै चिक्दो हो भन्ने मेरो मनमा लाग्यो । केही बेर पछि केटीले पनि आनन्द मान्न थालि । ऊ आफ्नो तल्लो ओठ टोक्दै कम्मर उचाल्न थालेकी थिइ । त्यसो गर्दा सायद पुतीको गहिराइमा लाडो पुग्दो हो । त्यत्रो मोटो लाडो उसको पुतीमा सर्लक्क छिर्न थालेको थियो । मलाई लाग्दैनथ्यो कि मेरो पुतीमा त्यत्रो लाडो छिर्न सक्ला । एक पटक विनोद अंकलको लाडोले मेरो पुती अटसमटस भएको सम्झिएँ । सायद लाडो नछिर्ने भएकैले होला, उहाँले एक चौथाइ जतिमात्र भित्र हुल्न सक्नु भएको थियो ।
'बाबै नि, यसरी चिकाउँदा त म भुतुक्कै हुन्छु होला' जस्तो लाग्यो । मनमा यस्तै कुरा खेलाएर फिल्म हेरिरहेकी थिएँ । यतिकैमा ती केटाकेटी उठे । अनि उनीहरु अर्को आसनमा काम सुरु गर्न थाले । केटीलाई घुँडा टेकाएर घोप्ट्याउँदै केटोले पछाडीतिरबाट पुतीमा लाडो छिरायो । निकै बेर उनीहरुबीच यो लिला चल्यो । अनि अन्तमा केटोले लाडो निकाल्यो र केटीको मुखमा राखिदियो । केहीबेर त्यो केटीले उसको लाडो चुसी अनि लाडोबाट र्‍याल्ल परेको पदार्थ निस्कियो । उसले त्यो र्‍यालबाट आफ्नो मुख र अनुहार भिजाएर आनन्द लिइ ।
फिल्ममा अर्का पात्र थपिए । एकजना पुरुष अकस्मात ती केटाकेटी भएको कोठामा छिर्‍यो । रासलिला देखेर त्यो केटाले पनि आफ्नो लुगा खोल्यो । तर यतिकैमा मेरो घरमा बाहिर कोही बोलेजस्तो आवाज आयो । बाहिर हेरेको त बुवा आइपुग्नु भएको रहेछ । मैले सीडी बन्द गरेँ । अनि ढोका खोलेर बाहिर निस्किए ।
त्यस रात मलाई निकै छट्पटी भयो । कहिले भोलि होला र त्यो फिल्मको बाँकी भाग हेरौं जस्तो भयो । तर दुर्भाग्य । भोलिपल्ट खाना खाइसकेपछि घरमा कोही नभएको मौका छोपेर फिल्म हेर्न खोज्छु त सीडी गायब भइसकेको रहेछ ।

No comments:

Post a Comment